پرسپولیس زلزله

کارشناس داوری فوتبال کشور گفت: محسن ترکی از اعلام یک ضربه پنالتی پرسپولیس برابر استقلال خودداری کرد.


در برنامه 90


افشاریان در خصوص صحنه های مشکوک داوری  دربی گفت: در صحنه ای که آرش برهانی در محوطه جریمه پرسپولیس سرنگون شد ، بازی شرایط عادی خود را دنبال کرد و اتفاق خاصی رخ نداد. هر دو بازیکن توپ را نگاه می کردند و ادامه بازی بهترین تصمیم بود.

 

وی درخصوص درگیری جواد نکونام و محسن بنگر در نیمه دوم درون محوطه جریمه استقلال که منجر به پاره شدن پیراهن بازیکن پرسپولیس شد تاکید کرد: این صحنه یک حرکت کاملا غیرورزشی است و توپ هم در جریان بازی است و داور باید یک پنالتی به سود پرسپولیس اعلام می کرد و یک کارت زرد به بازیکن خاطی نشان می داد که از آن خودداری کرد. ای کاش آقای ترکی با حساسیت بیشتری نسبت به حرکات بازیکنان واکنش نشان می داد تا از رفتارهای بعدی جلوگیری کند و چیزی که اتفاق افتاده داور یک پنالتی واضح پرسپولیس را نگرفت.

 

افشاریان در ادامه در خصوص تمارض دروازه بان پرسپولیس گفت: هر وقت داور تشخیص دهد که بازیکن به خاطر وقت تلف کردن خودش را به زمین بزند باید با کارت زرد وی را جریمه کند که فکر می کنم ترکی این صحنه را ندیده است.

 

پیشکوست داوری کشور در خصوص زمان های تلف شده بازی گفت: من تعجب می کنم که داور از 11 دقیقه وقت تلف شده چرا فقط 5 دقیقه را محاسه کرده و از داور بزرگی مثل ترکی بعید است.  از تصاویر مشخص است که حداقل 7 دقیقه در زمان سنگ پراکنی وقت تلف شد که اگر آن را هم می گرفتند جای شکرش باقی بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: